Selin, kendisinden yaşça küçük sevgilisi Mert ile birlikte yaşamaktadır. Yaz dönemidir ve çift arabalarıyla güneye doğru yola çıkar. Metropolde başlayıp güneşin kavurduğu topraklara uzanan yolculuk boyunca, yan yana olmanın, kendini keşfetmenin ne anlama geldiğini sorgularlar.
Selim Evci’nin 2008’de Venedik Film Festivali’nde seyirci karşısına çıkan uzun metrajlı filmi, kent yaşamında yabancılaşan bir çiftin içsel ve fiziksel yolculuğunu minimalist bir dille aktarıyor. Modern ilişkilerin yapaylığını, bireysel sıkışmışlıkları ve sessiz çatışmaları perdeye yansıtıyor.