Başkahramanının dikkatle üstüne eğildiği kurmalı saatler gibi, bu sosyalist aktivizm öyküsü de ince ince tasarlanmış bir mühendislik eseri gibi. Cyril Schäublin’e Berlinale’de ödül getiren Unrest, tüm titizliğine rağmen oyunbaz üslubuyla da dikkat çekiyor.