Videokaset dükkanları, 1980’lerden beri sinema kültürünün ayrılmaz parçalarından biri. Alex Ross Perry, yüksek ve düşük kültürden görüntüleri kullanarak yerel bir videokaset dükkanı üzerinden daha geniş çaplı toplumsal tarihlerin değişimini anlatıyor.