Agnès Varda’nın hümanist mizahı, Fransız sanatçı JR’ın yaşam coşkusu ve iyimserliğiyle bir araya gelince, en katı kalpleri bile eritecek bir belgesel ortaya çıkıyor. Sıradan insanların fotoğraflarını Fransa’nın duvarlarına dev boyutlarda asan Agnès ve JR, oyunbaz enerjileriyle herkese iyi geliyor.