Şimdiki zaman ile hafızanın tekinsiz koridorları arasında dans eden bu Guy Gilles yapıtı, felaketle sonuçlanan bir aşkın duygularla bezeli bir portresi. 68 dakikalık öykünün her anında, tutku ve melankolinin izleri izleyiciyi sarıyor.