Wetlands
Helen, ailesiyle çatışmalı bir ilişkisi olan aykırı bir genç kızdır. Vaktinin çoğunu geçirdiği yakın arkadaşı Corinna ile ardı ardına toplumsal tabuları yıkarken, bir yandan da geleneksel burjuva ahlakına başkaldırmak için cinsellikten faydalanır.
Aynı adlı otobiyografik romana dayanan Wetlands, ergenliğin hercailiğini tüm çıplaklığıyla resmederken hiçbir şeyden çekinmiyor. Yapış yapış ve kışkırtıcı bir kadınlık gösterisi, başrol oyuncusunun olağanüstü performansıyla adeta ete kemiğe bürünüyor.