Duyarsız bir anne ve suçlu bir babayla baş eden genç Ree Dolly, evi idare etmek ve iki küçük kardeşine bakmak için elinden geleni yapar. Şerif, babasının evlerini ipotek ettirip ortadan kaybolduğunu söyleyince Ree, babasını bulmak için tehlikeli bir maceraya atılır.
Sundance’te Jüri Büyük Ödülü kazanan ve En İyi Film dalında Oscar’a aday gösterilen Debra Granik imzalı bu sürükleyici drama, ayrıca Lawrence’ın kariyerine hız kazandırdı. Aile, kadınlık ve hayatta kalmaya dair Ozark dağlarında geçen samimi bir aile serüveni.