Seul’a ilk kar düşer. Genç bir sanat hocası olan Munho, Amerika’dan yeni dönen yönetmen arkadaşı Hunjoon ile hasret giderir. Biraz içtikten sonra, birkaç sene önce ikisinin de aşık olduğu Sunhwa’yı bulmaya karar verirler.
Hong Sang-soo beşinci filminde, arkadaşlar arasında yaşanan bir aşk üçgeninin karmaşalarını gözler önüne seren anlardan büyüleyici bir mozaik yaratıyor. Güney Koreli auteur’ün ustalıklı dokunuşuyla her anından samimiyet akan bir hikaye.