Joan büyük bir şehrin kamu avukatının sekreteridir. Eddie isminde bir suçluya aşık olur ve onun aslında iyi bir insan olduğuna, yalnızca şanssızlıklar yaşadığına inanmaktadır.
Alman yazar yönetmen Fritz Lang’in ikinci Hollywood filmi olan bu heyecanlı, orijinal kara filmde Sylvia Sidney ve Henry Fonda başrolde. Bonnie ve Clyde’ın sinemasal versiyonlarına ilham veren Lang’in romantik, insanı geren başyapıtı Amerika’da yaptığı büyük filmler arasında bir başka eser.