Yves Saint Laurent: The Last Collections
YSL’in 20 yıl boyunca yasaklanan bu baş döndürücü portresi, moda efsanesinin ve Pierre Bergé ile olan karmaşık ilişkisinin ardındaki sis perdesini aralıyor. Güç, aşk ve yaratıcılığın iç içe geçtiği belgesel, PTA’in Phantom Thread filmine ilham verdiyse hiç şaşırmayız.