Arşiv görüntüleri, film kesitleri ve röportajlar aracılığıyla Tuncel Kurtiz’in yaşamını ve sanat yolculuğunu ele alan belgesel, Erkan Can, Nur Sürer ve Fatih Akın gibi birlikte çalıştığı isimlerin tanıklıkları eşliğinde Kurtiz’in 50 yılı aşkın sinema, tiyatro ve televizyon kariyerinin izini sürüyor.