Ekonomik sorunların epik bir hikayeye ilham olacağını kim tahmin edebilirdi? Portekiz’in yarıklarını benzersiz bir özgünlük ve derinlikle irdeleyen Gomes, hem ülkesine hem de hikaye anlatıcılığına duyduğu sevgiyi yansıtıyor. Üçlemenin sonuna varmanın buruk hüznü, bu olağanüstü filme eşlik ediyor.