Transseksüel müzisyen ve sanatçı Linn da Quebrada, bedenini ve performansını maçoluk, transfobi ve ırkçılıkla savaşında birer silah olarak kullanıyor. São Paulo favela’larında büyüyen siyah bir queer olarak, heteronormatif funk sahnesine sızmakla büyük bir meydan okumaya imza atıyor.