But I'm a Cheerleader
Lise son öğrencisi Megan, amigoluk yapmayı seven ve okul takımından bir futbolcuyla sevgili olan ideal bir Amerikalı genç kızdır. Ailesi lezbiyen olduğundan şüphelenince sakin banliyö hayatı tepetaklak olur. Zorla gönderildiği “rehabilitasyon kampında” ilk kez cinselliğini sorgulamaya başlar.