İsrail’de hapsedilen Filistinli sanatçı Zuhdi Al Adawi, sanatını ifade aracı olarak kullanıyor ve sanat eserini bitirmek için topluluğun geri kalanları ve ailesinin yardımını alıyor.
15 yaşında (15 yıl boyunca) hapse giren Filistinli sanatçı Zuhdi Al Adawi’nin profili bu etkileyici belgeselde çiziliyor. Yeniden canlandırma, dramatizasyon ve sanatçının mum boya çizimleriyle sanatsal ifadenin direniş biçimi olarak nasıl kullanıldığını gösteren cesur, yaratıcı bir kombinasyon.