Aki, yokluğunda yakın arkadaşının kızıyla ilgilenirken yaşanan bir olay sonucunda kızın ölümünden sorumlu olduğunu sonunda itiraf eder. Bir prova odasına geçeriz ve trajik olayın arka planında neler olduğunu anlamak için bir dizi senaryo okuması gerçekleşir.
Daha önce hiçbir film aynı anda bu kadar esrarengiz ve bu kadar anlaşılır olmamıştı. Domains, kadın arkadaşlığı hikayesi kisvesi altında inanılmaz bir performans tahliline girişiyor ve beklenmedik derecede orijinal bir yapıya kavuşuyor; Amerikan uyarlamasını beklemeyin!