Venedik’te Kuir Aslan’a layık görülen bu sert ve sarsıcı yol filmi, yönetmen David Pablos ve yapımcı Diego Luna’nın elinde zıt güçlerin yarattığı gerilimle titreşiyor. Beklenmedik aşk hikayesini benzin kokusu ve pastel neon ışıklarına bulayan film, keskin bir virajla duygusal bir yöne savruluyor.