Ray ve Alice bir gün tesadüf eseri karşılaşır ve beraber kamp yapmaya karar verirler. Kamp boyunca, bir dizi başarısız romantik teşebbüsleri olur ve ortam tuhaf bir gerilimle dolar. Sidney’e geri döndüklerinde, küçük talihsizlikler yakalarını bırakmaz.
Y kuşağının yaşamda bir amaç arayışına dair isyankâr bir kesit. James Vaughan imzalı bu zekice komedi, Avustralya usulü bir mizahı, Rohmer’i hatırlatan bir estetikle buluşturuyor. Sidney’in modern silueti, pek çok tuhaf karşılaşma için bir arka plan yaratıyor.