Keşke bütün toplama filmler bu kadar iyi olsaydı! Guimarães, Avrupa Kültür Başkenti olduğunda, bu parlak görüşlü hayalciler topluluğunu görevlendirdi: Aki Kaurismäki, Pedro Costa, Victor Erice ve Manoel de Oliveira. Alaycı, kederli, meraklı ve komik. Portekiz’in ruhuna derin bir dalış yapıyorlar.