Mathieu Amalric imzalı bu gizemli aile dramında Vicky Krieps, kafası pek yerinde olmayan bir kadın rolünde ışık saçıyor. Bulmacayı andıran parçalarla ilerleyen film, kırık camın narin güzelliğini andırırken, isminin çağrışımlarının aksine dokunanın canını yakacakmış hissi veriyor.