Acımasız sinizmi çabasız bir cazibeyle birleştiren Glen Powell, bu hırslı kariyer komedisinde yıldız ışığını sonuna kadar kullanıyor. Kind Hearts and Coronets adlı İngiliz klasiğinden ilham alan film, bugünün iş dünyasına keskin bir eleştiri getiriyor.