Bir öğretmen, porno dergisini kadın öğrencisinden saklar. Süt çalan bir adam, suçu gazete dağıtan gence atar. Sarhoş bir adam, gece can havliyle tuvalet arar. Orta yaşlı üç adam, saygın görünüşlerine rağmen kötü davranışlar sergiler.
Parazit ile tüm dünyaya adını duyuran Bong Joon Ho’nun keskin alaycılığı ve eleştirel bakışıyla örülü Tutarsızlık, yönetmenin etkileyici kariyerinin sinyallerini veriyor. Kamusal imaj ile özel yaşamın ne kadar farklı olabileceğini gösteren film, Kore’nin elit kesiminin maskesini düşürüyor.