Juha
Artist kenara çekilsin, yeni bir siyah-beyaz sessiz film parodisi burada. Karakterlerin tek kelimelik cevaplarla konuştuğu bu sessiz filmi, şaşırtıcı derecede uzun bir sürede çekti Kaurismäki. Timo Salminen’in büyüleyici görüntü yönetimiyle, insanı efkara sürükleyen başarılı bir melodram.