Lalanna's Song
İki genç kadın için önyargılarla ve cinsiyetçilikle mücadele ettikleri sıradan bir gündür. Şarkısıyla ölüme sebep olabilen, doğaüstü güçlere sahip genç Lalanna ile karşılaşmalarıyla birlikte dünyaları David Lynch-vari parçalara bölünmeye başlar.
İlk bakışta basit bir sosyal realizm örneği gibi görünen bu gizemli kısa film, kısa sürede baş döndürücü bir hal alıyor. Gündelik hayatı ve doğaüstü unsurları ustaca harmanlayan Lalanna’s Song gizemli ses tasarımı ve ruha işleyen görüntülerle kadınların arzularını ve korkularını ortaya koyuyor.