Uyuşturucu bağımlılığından kurtulmaya çalışan ve uykusuzluk çeken John LeTour, New York’un zenginlerine uyuşturucu satmaya devam etse de bu işi bırakmayı ister. John’un içinde bulunduğu açmaz, eski bir aşkıyla yeniden karşılaşınca daha da derin ve tehlikeli bir hal alır.
Tıpkı Taksi Şoförü ve American Gigolo gibi, Paul Schrader imzalı Tavşan Uykusu da yalnızlıkla suçun nasıl iç içe geçtiğini resmediyor. New York’un yeraltı dünyasında ruhsal ve varoluşsal kaygıları irdeleyen filmin başrolünde olağanüstü performanslarıyla Willem Dafoe ve Susan Sarandon var.