Manta Ray
Taylandlı yönetmen Phuttiphong Aroonpheng’in göz kamaştırıcı imajları ve incelikli hikaye anlatımıyla Rohingya mülteci krizine ışık tutan zarif bir ilk film ortaya çıkıyor. Bu empati, suçluluk, iyileşme ve solmuş kimlikler masalı, yeni ve cesur bir yeteneği müjdeliyor.