Paris, 1962. Pauline lise kulübünde şarkı söyleyen, okula devam etmek istemeyen, 17 yaşında asi bir kızdır. 22 yaşındaki Suzanne ise babasının intiharını atlatmaya çalışan ve çocuklara göz kulak olan bir kızdır. Hayat onları 60’ların patlamasına benzer bir kadın mücadelesine iter.
Arka planında Fransa’daki Kadın Kurtuluş Hareketi’ne yer veren bu Agnès Varda müzikali, aktivizm ve topluluk ruhunu yüceltiyor. Kadın bedenini baskılayan ataerkil güçlere karşı duran film, kadın dostluğunun portresini çizerken seçilmiş ailenin radikal gücünü kutluyor.