Other Girls
Rafaela ve Gabriela, hayal âleminde yaşayan genç arkadaşlardır. Rafaela’nın hamileliğiyle her şey değişir. Kürtaj yaptırmak ister, ancak Şili’de bu yasadışıdır. İkili, bir yandan Rafaela’nın güvenli şekilde kürtaj yaptırabilmesi için sistemle boğuşurken bir yandan arkadaşlıklarını korumaya çabalar.
Şili sinemasının yükselen yıldızı Alexandra Hyland, kadın dostluğunu anlatan bu keskin hikâyeyle ilk uzun metrajlı filmiyle karşımızda. Komedi ve dram arasında gidip gelen Outsider Girls sağlık sistemini taşa tutarken üreme haklarına vurgu yapıyor.