Claire Simon, Paris’teki bir devlet hastanesinin jinekoloji servisindeki rutin işlemleri gözlemler. Hayatının farklı evrelerindeki insanlarla tanışır. Doğurganlık, cinsiyet uyum süreci ve kansere dair biricik hikayeler keşfeder.
Odağa aldığı insanlara şefkatle yaklaşan Claire Simon, kadın sağlığı meselesine eğildiği bu filmle eleştirmenlerin beğenisini kazandı. Sadece kadınlardan oluşan kadrosu ve samimi bakışıyla bu belgesel, farklılıklarımıza rağmen bizi ortaklaştıran bedenlerimizin önündeki esrar perdesini kaldırıyor.