Büyük bir hükümet binasına giren insanları saymakla görevli Diego, işten sonra eşi Blanca ile ya kanepede uzanır ya dizi izler ya da yemek masasında sevişir. Televizyon izlemek, sevişmek ve kavga etmekten ibaret ilişkilerinin seyri bir noktada değişir.
Heli ve The Untamed filmleriyle tartışma yaratan Amat Escalante ilk uzun metrajlı filminde aile içi geçimsizliğe dair kışkırtıcı bir hikaye anlatıyor. Hem esrarengiz hem de açık sözlü olmayı başaran Kan, çağdaş Meksika sinemasına apayrı bir ses ve bakış katıyor.