Fahri, hafif düzey mental retardasyon hastası olan bir manavdır. Taha; Fahri için bir ağabey, bir baba figürüdür. İkisinin arasındaki konuşma tatsızlıkla biter. Fahri, Taha’ya gösteremediği öfkesini başkasına ve başka yere gösterir.