Fatma Teyze, evinin kentsel dönüşüm nedeniyle yıkılmasının ardından karşısına çıkan terk edilmiş bir konağa yerleştiğinde, çok zaman geçmeden evde kendilerinden başka varlıklar da olduğunu fark eder.