Kenneth, atası olduğunu iddia ettiği, kasabanın en ünlü tarihi figürü Sir Douglas Weatherford kılığına girerek turist rehberliği yapar. Köy büyük bütçeli bir fantastik dizinin çekim üssüne dönüşünce, başrol oyuncusuna duyduğu saplantı Kenneth’i trajik bir çöküşe sürükler.
Britanya hicvinin alametifarikası olan tuhaflıklar ve huysuz mizahla örülü bu sıcak film, yerel geleneklerle modern eğlence anlayışını karşı karşıya getiriyor. Efsanevi iskoç oyuncu Peter Mullan, çağıyla uyumsuz bir adam olarak bu kültürel sürtüşmenin ortasında olağanüstü bir oyunculuk sergiliyor.