The Holy Office
Gerçek mahkeme tutanaklarına dayanan film, sömürge döneminde Meksika’da Yahudilerin maruz kaldığı zulme dair sarsıcı bir hikaye anlatıyor. Altın Palmiye için yarışan ve eleştirmenlerden tam not alan The Holy Office, Arturo Ripstein’ın ahlaki ve politik duruşunu yansıtan, göz alıcı bir dram.