Colm Bairéad’ın ödüllü ilk filmi Sessiz Kız Berlinale’de prömiyerini yapan ilk İrlandaca uzun metrajlı film. Küçük jestlerin kendi anlam dünyasını yarattığı filmde 1980’lerin İrlanda kırsalı, kız çocukluğunun yalnızlığına muhteşem bir arka plan oluşturuyor. Güzellik ve melankoli iç içe geçiyor.