The Sparrow in the Chimney
Karen ve Markus, çocuklarıyla birlikte Karen’ın ailesinin kırsaldaki evinde yaşar. Karen’ın kardeşi Jule, Markus’un doğum günü için gelir. İki kardeş, birbirinden gündüzle gece kadar farklıdır. Ölmüş annelerinin hatıraları, Jule’u dominant kardeşine isyan etmeye sevk eder.