Raúl Ruiz, 2011’de aramızdan ayrılmasına rağmen sinemasal numaraları halen taptaze. Pembe dizilerin komik ve sürreal bir üslupla kolajlandığı bu proje 1990 tarihli bir atölyeye ait. Ruiz’in eşi ve kurgucusu Valeria Sarmiento, onun masalcılığını Twin Peaks dönemiyle buluşturarak projeyi tamamladı.