Manhattan’lı drag queen’ler Noxeema Jackson ve Vida Boheme, “kızları” Chi-Chi Rodriguez’i de yanlarına alarak bir güzellik yarışması için Hollywood’a doğru yola çıkarlar. Arabaları arızalanınca sıkıcı bir kasabada mahsur kalırlar. Işıltılı karakterleriyle burada yeni dostlar ve düşmanlar edinirler.
Patrick Swayze ve Wesley Snipes gibi yıldızları drag performansçıları olarak başrole taşıyan ve yol filmi türünü yeniden yorumlayan bu kült komedi, drag kültürünü geniş kitlelerle buluşturdu. Küçük kasaba önyargılarına mizahla karşı koyan film, kur dayanışmasına içtenlikli bir övgü sunuyor.