Cannes’da Belirli Bir Bakış ödülü kazanan film, babasının ve ataerkinin boyunduruğundan kurtulmaya çalışan genç bir kadının mücadelesini yalın bir biçimde resmediyor. Gerilim filmlerini andıran atmosferiyle bu feminist hikaye, yönetmen Kira Kovalenko’nun yeteneğini gözler önüne seriyor.