Rendezvous in Paris
Structured episodically, Rendezvous in Paris is Rohmer’s homage to the French capital and to the role of coincidence in everyday life. Moving gently across the city’s cafes, parks, and back streets, each of the three stories establishes a romantic tie with the urban space around it. Masterful.