GABI ON THE ROOF IN JULY
Citing both John Cassavetes and Mike Leigh as influences, Lawrence Michael Levine’s film is thus naturally both a dramatic and structural experiment. Driven by an expansive cast of a who’s-who of New York’s independent filmmaking talent, Gabi on the Roof in July is unpredictable, alive, and true.