Gargantua
Dr. Krogshøj’s life is hanging by a thread. Moesgaard manages to avert conflicts in the ward, but the Kingdom is still in danger of falling apart. After coming face to face with Satan incarnate, Mrs. Drusse must depend on Bulder’s knowledge about the deepest and darkest corners of the Kingdom.