Juan of the Dead
Living up to the promise of its titular pun, Juan of the Dead transports the satirical mandates of George A. Romero’s zombie flicks to Cuba. Throwing humor, political smarts and the odd limb into the genre meat-grinder, this hilariously subversive zom-com proves there’s life in the undead yet.