Mors In Tabula
Picking up in the immediate aftermath of the first season’s startling cliffhanger, The Kingdom II sees the troubled hospital plagued by the rise of a greater evil. Masterfully harmonizing mordant humor and poignant pathos, Lars von Trier’s TV phenomenon scales new heights of white-knuckle suspense.