Lalanna's Song
Two young women on what seems to be a routine day dealing with prejudice and sexism. Their world starts to break down into David Lynch-like shards, triggered by their encounter with a possibly supernatural young girl, Lalanna, whose song may bring death with it.
At first a straightforward slice of social realism, this mysterious short soon unveils a vertiginous chasm at the heart of things. Smoothly melding the everyday with the uncanny, Lalanna’s Song evokes women’s desires and fears through enigmatic sound design and visceral imagery.