The Circle
Jafar Panahi has spent his career documenting the everyday lives—and systemic oppressions—of present-day Iran. Winner of the Golden Lion at Venice, The Circle, is one of his very best: a vital, heartbreaking look at a group of women who the patriarchy has transformed into fugitives.