A woman, travelling alone through snowbound northern Minnesota, interrupts the kidnapping of a teenage girl. Hours from the nearest town and with no phone service, she realizes that she is the young girl’s only hope.
A site of fond remembrance or the scene of a grievous crime: Two women lock horns over the fate of a frozen lake in this piercing thriller. A dogged Emma Thompson dazzles as a good Samaritan with hidden depths, whose love for her late husband finds fresh—and final—expression in care for a stranger.