Black comic debut film about modern Belgrade in which a group of people cross each other’s paths on the same day that Serbian tennis players play an international match at an international tennis tournament.
A scathing satire about life in modern Belgrade, this hilarious ensemble film from director Vladimir Paskaljević is a darkly comedic and cleverly structured debut feature. With an eye on Serbia’s recent history, Devil’s Town questions how the past can impact the morals of an entire nation.