Emerald Cities
A no-budget 80s dystopian film about an existential, drunken mall Santa? Count us in. This ultra-dark American comedy, which predates Repo Man but shares its tone, is infused with end-of-the-world anxieties about total nuclear annihilation and is tuned to the sounds of Flipper and The Mutants.