Startling stories of cartel crime and class tension in Mexico are deftly, elliptically interwoven in this exceptional debut from Natalia López Gallardo. Previously an editor for Lisandro Alonso and Carlos Reygadas, she won the Silver Bear Jury Prize in Berlin for this urgent, unshakeable drama.